۲۶ مرداد ۱۳۸۳، ۹:۴۴

مربي تيم بسكتبال گلين ماكارون در گفتگو با "مهر":

هنوز به تركيب ايده ال نرسيده ايم

اگر چه حمايت هاي اوليه از سوي گلين ماكارون و شهرداري بابل بر حضور پررنگ اين تيم در ليگ برتر بسكتبال صورت گرفته است اما هنوز به تركيب ايده آل تيم دست نيافته ايم.

كاظم موقتي مربي تيم بسكتبال گلين ماكارون بابل با بيان مطلب فوق درگفتگو با خبرنگار "مهر" اظهار داشت: در حال حاضر با استخدام حميدرضا كلاسنگياني در پست چهار و "اسلاو" ازبكستاني درپست سه و چهار با توجه به بازيكناني كه ازقبل هم داشته ايم دراين دو پست تيم گلين تقويت شده است اما همچنان درپست يك و پنج با مشكل مواجه هستيم كه براي پست يك با محمدرضا محسني گارد راس سال گذشته تيم شهرداري گرگان صحبت كرده ايم و توافقات اوليه صورت گرفته و امروز نتيجه نهايي اعلام مي شود كه چنانچه وي نيز به استخدام تيم در آيد درپست يك هم تقويت مي شويم.
موقتي افزود: براي پست پنج هم دست اندركاران باشگاه تيم گلين ماكارون، مذاكراتي را براي استخدام يك بازيكن از كشور تركيه آغاز كرده اند كه اين بازيكن كارنامه درخشاني را نيز داراست و چنانچه به استخدام درآيد تا حدي مشكل ما درپست پنج هم حل خواهد شد. اما درپست دوهم با مشكلاتي مواجه هستيم كه سعي مي كنيم در اين پست از بازيكنان بومي استفاده كنيم. با اين وجود اگر بازيكنان بومي ازعهده كار برنيايند بايد به فكر استخدام يك بازيكن هم دراين پست باشيم.
مربي تيم بسكتبال گلين ماكارون در پايان گفت: با اين اوصاف اين ادعا كه نماينده بابل به تركيب ايده آل خود جهت حضوري موفق و مطابق با قابليت ها، درليگ برتر بسكتبال دست نيافته است، ادعايي گزاف نيست كه با بحث و تبادل نظروبرنامه ريزي هاي پيگير با رضا نوري سرمربي تيم گلين ماكارون كاررا به پيش مي بريم.

 

کد خبر 103708

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha