۱۳ مرداد ۱۳۸۳، ۱۶:۵۲

در پي تصميم گروه هاي افراطي صهيونيست براي تخريب قبله اول مسلمانان جهان

عربستان به رژيم صهيونيستي درباره هرگونه تجاوز و جسارت به مسجد الاقصي هشدار داد

عربستان با هشدار به گروه هاي افراطي صهيونيستي درباره هرگونه جسارت و تجاوز به مسجدالاقصي از جامعه بين الملل خواست براي متوقف كردن روند يهودي كردن قدس شريف و جلوگيري از اقدام صهيونيست هاي افراطي براي تخريب مسجد الاقصي اقدام كند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روزنامه الجزيره عربستان ، شوراي وزيران اين كشور در نشست روز گذشته خود در جده به رياست اميرعبدالله بن عبدالعزيز وليعهد سعودي با محكوم كردن اقدامات خصمانه رژيم صهيونيستي درباره هرگونه اقدام عليه مسجد الاقصي به اسرائيل هشدار داد.

در نشست جده كه در قصرالسلام برگزار شد آخرين تحولات منطقه بويژه تحولات عراق و فلسطين و سفر اخير نخست وزير عراق به عربستان بررسي شد .

در اين نشست بر لزوم حفظ وحدت و يكپارچگي و امنيت عراق تاكيد شد.

شوراي وزيران عربستان به عواقب هرگونه جسارت و بي حرمتي به مسجدالاقصي و پيامدهاي منفي آن بر احساسات مسلمانان جهان هشدار داد.

عربستان با نگراني زايدالوصفي تحولات فلسطين و تشديد حملات مستمر اسرائيل عليه ملت فلسطين و تداوم سياست هاي شهرك سازي تل آويو را در شرق قدس اشغالي دنبال مي كند و به شدت آن را محكوم مي كند.

رياض از جامعه بين الملل و كميته چهارجانبه بين المللي صلح خاورميانه خواست براي جلوگيري از سياست هاي خصمانه رژيم اسرائيل و ممانعت از بحراني تر شدن اوضاع فورا دخالت كند.


عربستان به گروه هاي افراطي صهيونيست درباره هرگونه تجاوز و جسارت به مسجد الاقصي هشدار داد.



کد خبر 100416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha