۸ آبان ۱۳۸۳، ۱۱:۲۸

همزمان با آغاز هفته اطعام و اكرام

مردم نيكوكار كشورمان سفره هاي سخاوت مي گسترانند

كميته امداد امام خميني اعلام كرد به منظور تكريم ايتام و خانواده هاي تحت حمايت، هفته اطعام نيازمندان و اكرام ايتام از پانزدهم ماه مبارك رمضان آغاز و تا بيست و يكم ماه مبارك كه مصادف با شهادت ابوالايتام ، امير مومنان حضرت علي (ع) است برگزار مي شود.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از ستاد احسان و نيكوكاري كميته امداد امام، در راستاي عمل به رهنمودهاي مقام معظم رهبري در ترويج سنت هاي حسنه اسلامي و به منظور بزرگداشت منزلت مدد جويان معزز تحت حمايت و اكرام كودكان يتيم، اطعام و افطار نيازمندان ، اكرام ايتام در طول ماه مبارك رمضان به ويژه در هفته اطعام و اكرام انجام مي شود.

همچنين در روز بيست و يكم ماه مبارك رمضان همزمان با شهادت مولي متقيان حضرت علي (ع) مرحله ديگري از طرح اكرام ايتام از سوي كميته امداد با همكاري صدا و سيما در سراسر كشور به اجرا درخواهد آمد.

كميته امداد امام اعلام كرد: دفاتر اين نهاد در سراسر كشور آماده است تا هر گونه كمك در راستاي برگزاري مراسم افطار، توزيع غذاي گرم ، مواد خوراكي، كمك به ايتام تحت حمايت را به هر مقدار و ميزان كه عزيزان تمايل دارند دريافت و در هر نقطه از كشور به نيازمندان واقعي برساند.

شايان ذكر است در ماه مبارك رمضان سال گذشته به همت كميته امداد امام خميني و بانيان خير و نيكوكاربيش از دو ميليون نفر از نيازمندان سراسر كشور اطعام شدند و جمع زيادي از زندانيان نيازمند به آغوش خانواده هاي خود بازگشتند. ضمن اينكه تعداي از ايتام نيز تحت حمايت حاميان خير و نيكوكار قرار گرفتند.

 

کد خبر 125317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha